EPP denies allegations of Macedonian media that succumbed to Bulgarian propaganda

0
96

How did the Nezavisen news outlet become “dependent” on the Bulgarian propaganda – the European People’s Party (EPP) denied the reports that the vice-president of VRMDO-DPMNE, Aleksandar Nikoloski, was banned from speaking.

The Nezavisen daily news outlet reported parts of the Bulgarian media that Nikoloski had been banned from speaking in Strasbourg. This information was probably published without verification from domestic sources, thus turning the media itself into an instrument of Bulgarian propaganda.

After this, the denial came from the EPP, which is against Bulgaria and in defense of Nikoloski, stressing that there is no ban on speaking.

Kurir also asked the EPP group in PASE for an explanation of the case, from where they unofficially confirmed that there was a reaction and argument at the meeting, but no one is talking about suspending the right to address on behalf of the group.

 

Previous articleMinister Lloga: Let’s make a statesmanship decision together, the constitutional amendments will open our way to the EU
Next articleKadievska-Vojnovikj: The “successful” handling of the energy crisis cost Macedonia a lot

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here